otwórz widżet facebooka

"Elektroniczne okienko" już działa

Dodano 10 lipca 2008, wpis archiwalny

Wnioski można składać wypełniając na stronie elektronicznej skrzynki (http://esp.powiat-jarocinski.pl) odpowiedni formularz i dołączając podpisany elektronicznie dokument. Usługa ta jest dostępna przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia. Po jej zrealizowaniu klient otrzymuje automatyczne Urzędowe Poświadczenie Odbioru.

Wypełniony formularz wraz z dokumentami można również przesłać na adres mailowy: esp@powiat-jarocinski.pl.

Dokumenty można także dostarczyć w godzinach pracy urzędu (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 16.00) do Biura Obsługi Klienta mieszczącego się w budynku Starostwa Powiatowego w Jarocinie, Al. Niepodległości 10 na następujących nośnikach danych: dyskietka 1.44 MB 3.5'', pamięć masowa USB obsługiwana i wykrywana przez MS Windows XP, Windows 2000, Linux, płyta CD-RW. Nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru wygenerowanego po wprowadzeniu do systemu ESP.

×